joi, 24 septembrie 2009

Zahăr


Patru pereţi, un tavan şi o podea.. Spaţiul în care bântui. 
'Ce-ar fi dacă..?' ..Întrebarea de care mă las bântuită. 

O agendă plină de mâzgăleli.. Lumea mea! 
Hainele care mă îmbracă.. Ascunzişul. 
Oglinda.. Străina a cărei privire nu-mi place. 
Regretele.. singurele pe care le regret. 
Noaptea.. sursa mea de inspiraţie. 
Ziua.. ghidul sursei mele de inspiraţie. 
Nepăsarea.. eterna mea dorinţă! 

Pumnul.. Palma nemeritată. 
Palma.. Mângâierea mult-aşteptată. 
Perna.. Cea mai bună prietenă. 
Semnele.. Nu vreau să vorbesc despre asta.. .. 

Mişcarea.. singurele clipe de libertate. 
Lumea.. enigma învelită în mister. 
Gălăgia.. trezirea la realitate. 
Cerul.. ce-ar fi dacă?! 

Culorile.. Zâmbetul meu. 
Lacrimile.. Descărcarea. 
Rimele.. Răzbunarea. 
Răzbunarea.. acră! 
Fie şi zahărul acru! 

Zahărul.. singurul meu viciu. 
Tu?! ..zahăr! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

act 1, scene 2: the heartbreak

My world is like a Ghost Town:

Down is up, and up is down.

The truth is sad, but must be said:

There is no peace in a town that`s undead!

My world is like a Ghost Town...

Down is up... Up is down...

In a world like mine, you`ll find it too late

To once and for all, seperate,

The love

From the hate.

The love I feel for what is real...

And the hate

For what is fake!

The strong are the hunters

The weak are the bate

Concept for "Tempting mistake"

Results the one and only "Heartbreak"

Persoane interesate