joi, 24 septembrie 2009

clovn-ul din mine..


  Am doar şaptisprezece ani.. Dumnezeu, dacă există, mi-e martor că nu am trăit suficient pentru a-mi da singură pumni în cap şi a cădea în genunchi cu obrajii înflăcăraţi, ţipând 'Destul!!!'.. Destul?! Vrei să spui că asta a fost TOT?! Asta se numeşte 'viaţă', dacă simţi că trăieşti numai când tatăl tău nu-ţi aruncă nici o insultă usturătoare O ZI ÎNTREAGĂ, sau când poţi savura SINGUR o ciocolată de 10x20 cm?!   Nu ştiu despre restu'.. dar ştiu despre mine! Iar ceea ce m-ar face pe mine extraordinar de fericita şi să uit de tot si toate în acest moment.. ar fi o ciocolată amăruie cu mult marzipan!.. Cer prea mult dacă rog să se adauge si un film de dragoste BUN la cerinţa anterioară?! Am chef să mă uit la siropeli! La promisiuni de la bărbat la femeie şi viceversa, care, spre deosebire de promisiunile făcute MIE, până la sfârşitul filmului, se îndeplinesc! Ca să vezi!   Ei bine.. e grav! Dacă fericirea mea se rezumă la procedeuri de 'boceală plus îngrăşare în linişte', e clar că trebuie să deschid fereastra camerei pentru a respira aerul care vine de AFARĂ!   Vreau să mă fac auzită! Să-mi impun prezenţa! Să fac ocolul pământului în optzeci de zile! Să ţip 'CĂCAT!!!' într-un centru aglomerat, iar toată lumea prezentă să aplaude!   Ce-mi vine să râd de propiile mele aberaţii! Căcat! Sunt amuzantă! Am ajuns a-mi fi simpatică! EU reprezint PROPRIUL MEU amuzament!

Eu sunt clovn-ul pe care îl îmbrac zilnic în hainele mele!  

Mi-e atât de somn..  

Până şi clovnii mai obosesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

act 1, scene 2: the heartbreak

My world is like a Ghost Town:

Down is up, and up is down.

The truth is sad, but must be said:

There is no peace in a town that`s undead!

My world is like a Ghost Town...

Down is up... Up is down...

In a world like mine, you`ll find it too late

To once and for all, seperate,

The love

From the hate.

The love I feel for what is real...

And the hate

For what is fake!

The strong are the hunters

The weak are the bate

Concept for "Tempting mistake"

Results the one and only "Heartbreak"

Persoane interesate